Follow Me

19.10.2014

Douazeci si patru de ani!

   18 octombrie 2014, adica ieri, subsemnatul, adica eu, am implint aproape rotunda varsta de 24 de toamne. A fost o zi chiar okay. Nu sunt fanul petrecerilor, a festivitatilor sau a orice se poate confunda cu cei doi termeni. Mi-am dorit si am avut o zi linistita, alaturi de cei care conteaza pentru mine. Am primit si cadouri si mesaje misto si asta e cam tot ce mi-am dorit. Prietena mea mi-a oferit cadoul cu 2 zile inainte, pentru ca la noi asa se cam poarta. Nu avem nici unul rabdare cand vine vorba de oferit cadouri unul celuilalt. Asadar, cu doua zile inainte de ziua de 18, scumpa mea Loredana ma asteapta sa vin de la job dornica sa-mi ofere cadoul. Da, am un job. Do I hate it or love it ? Voi posta in curand despre asta.Ca mic teaser, pot spune ca lucrez la o companie pe care "You're loving it". 

   Revenind... mi-a corsetat niste ciorapi de lana foarte misto si care sunt pe gustul (piciorul) meu, o felicitare in care mi-a scris ceva mai mult decat frumos si nu in ultimul rand, mi-a cumparat Fifa 15, pentru ca pur si simplu ea e singura care ma iubeste chiar si cand sunt copilaros. Acum pe bune, e okay sa fi copil din cand in cand. Din 24 de ore cat are o zi, macar 1 ora sa fim copii zic eu ca ar fi indicat. Mie unul imi sporeste creativitatea si ma relaxeaza pentru a o expune in diverse moduri.


   Apoi, 2 zile mai tarziu, cand ziua de 18 s-a afisat in calendar, ne-am trezit dis de dimineata, am baut o cafea pentru a avea energie intreaga zi. Am mers acasa, unde ne astepta tata si bunica cu multe prajituri, ciocolata, suc si mancare buuuuna. Am mancat cu totii pe saturate, am ras, ne-am amintit de prin trecut. A fost frumos. Am jucat un meci de Fifa, pentru ca nu puteam lasa sa treaca ziua fara sa imi iau doza de fotbal. Meciul s-a terminat 2-2. Bine ca n-am pierdut. Cateva ore mai tarziu, am comandat si 2 pizza Forum, de la CraiovaForum. O pizza genial de buna. Am mancat again, dupa care ne-am asezat confortabil care pe unde a apucat si am mai petrecut ceva timp vorbind despre cai verzi pe pereti. Cand se facuse seara, eu si Loredana, am luat-o spre casa, ea urandu-mi "La multi ani" la fiecare 2 minute. Era amuzanta. 

   Acasa nu ne-am putut relaxa din prima pentru ca am uitat sa va zic faptul ca de dimineata cam in acelasi timp cand ne beam cafeaua sosisera baietii cu frigiderul pe care l-am cumparat cu o zi inainte. Da, ne-am luat frigider brand NEW! A trebuit sa facem curat, sa-l despachetam, sa aranjam bucataria, etc. A fost amuzant.

   Per total, am avut o zi frumoasa, plina de energie pozitiva emanata din toate partile. Mi-a placut si ma bucur ca simt faptul ca sunt pe drumul cel bun alaturi de oamenii potriviti.

   Am douazeci si patru de ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu