Follow Me

28.11.2014

Despre joc şi joacă


De curând am fost în vizită la nişte prieteni de familie, care au un băieţel în vârstă de 10 ani. Cel mic e incredibil de energic şi are camera plină cu jucării. Dacă îl întrebi, spune totuşi că sunt "jucării de băieţi mari", pentru că el NU mai este mic. Curios fiind din fire, l-am întrebat ce jocuri joacă el când stă pe internet. Am aflat că joacă ba jocuri cu tractoare mari, ba cu maşini sau roboţi. Este destul de bine controlat, aşa că nu are voie la chestii sângeroase, mult prea violente.

Încă mai am şi acum tractoarele şi maşinile de poliţie pe care mi le cumpăra tata. Aşa că am fost teribil de curios cum sunt jocurile în ziua de azi pe care le joacă cei mici. Am dat o căutare rapidă şi am găsit o mulţime de lucruri interesante. La început eram doar interesat de nou, dar în următoarele minute a început să mi se pară chiar atractiv. Jucam jocuri cu tractoare şi cu curse. Aranjam terenuri la fermă. Pe cuvânt de nu e relaxant! 

Poate că nu se compară cu grafica jocurilor "de băieţi mari" pe care, recunosc, că le-am cumpărat şi le joc, dar îţi dau un sentiment aparte. Sunt amuzante şi teoretic simple, dar te pot ţine minute bune pentru a rezolva nu ştiu ce misiune. Şi chiar am rezolvat câteva, nu că aş vrea să mă laud cu acest lucru.

Oare când îţi dai seama că eşti destul de mare pentru a nu mai juca jocuri destinate celor mici? Probabil că nu poţi şi tocmai de aceea avem cu toţi voie să ne amintim de jocurile care ne furau ore din viaţă acum câţiva ani. Eu când eram mic nu aveam internet şi am ratat multe, acum însă copii se bucură de o mulţime de jocuri online. Cheia este să existe o limită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu