Follow Me

11.12.2014

Be here now!

Nu sunt fanul tatuajelor si nu cred ca voi fi vreodata, insa zilele astea, frunzarind internetul in lung si in lat, am redescoperit un mesaj pe care eu il consider "biblic". Ce legatura are asta cu tatuajele? Si care e mesajul? Excelente intrebari, stimabile. Pai, mesajul este "Be here now!" si legatura lui cu tatuajele este reprezentata de faptul ca e singura chestie pe care mi-as scrijeli-o pe corp.

Mai exact, am vazut mesajul asta tatuat pe bratul lui Andy Whitfield, un excelent actor care din pacate a trebuit sa plece dintre noi mult prea devreme. Drama lui a fost una nedreapta, asa cum sunt multe in lumea asta, dar nu despre asta este vorba. Ci despre faptul ca in acele trei cuvinte, din punctul meu de vedere, este surprinsa esenta vietii. Sa fii aici, acum, este tot ce conteaza.

Ce daca esti intr-o garsoniera si nu intr-o vila, intr-o Dacie si nu intr-un Mercedes, intr-o pereche de Nike si nu de Adidas (amandoua sunt cool, dar ai prins ideea). Important cred ca este sa nu fii ancorat si legat de prea multi de "daca" si nici cu gandul la ce a fost.

Nu vreau sa dezvolt vreo filozofie pe aceasta tema pentru ca sunt deja prea multe si fiecare simte cum vrea si ce vrea. Personal insa ma simt implinit si de fiecare data cand incep sa simt vreo urma de regret ca am facut sau ca n-am facut ceva anume, imi suprim acel mic dracusor ce ma impunge. Vreau sa fiu aici acum de fiecare data si sper sa pot face asta pana cand nu o sa mai vreau sa fac asta.

Cam totul este o chestiune de alegeri si daca ceva de ca%$t se intampla, se intampla deseori pentru ca o alegere gresita s-a luat "somewhere along the line".

"Be here now" inseamna ca poti fi aici si dupa ce nu vei mai fi, asa cum este Andy Whitfield. In fond si la urma urmei, sfarsitul nu este decat o alta alegere "somewhere along the line".

Cu ce m-ar ajuta daca as avea asta tatuat? Cu nimic probabil, dar zau ca ar fi interesant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu