Follow Me

12.02.2015

Ceara de par Schwarzkopf, salvarea mea zi de zi

Inca de cand eram adolescent eram preocupat de intrebarea “cum imi sta parul?”. Dintotdeauna mi-am dorit sa am parul drept, dar cum in viata uneori capeti fix pe invers, ma simt nevoit sa accept un par undulat la varfuri. Asa ca mai mereu a trebuit sa am grija cum il aranjez si mai ales ce produse folosesc pentru a-l aranja intr-un mod cat mai ferches. Am trecut prin diverse etape mai mult sau mai putin fericite. Am folosit de la gel de par si fixativ, pana la ceara de par si uneori chiar placa. Cateodata mai dau peste o poza veche si efectiv nu-mi pot da seama ce era in capul meu. La propriu si un pic la figurat.

Bine, dupa razboi multi viteji se arata si nu pot spune ca nu fac parte din ei, dar pe atunci chiar nu stiam cat de importanta este sanatatea parului. Genetic stau bine insa. Am garantia ca daca masina de tuns nu va trece peste podoaba mea capilara, nici timpul nu mi-o va instraina de scalp. Acum am ajuns cu brio la varsta de 24 de ani si pot spune cu tarie ca intr-adevar stiu ce trebuie sa fac pentru a avea un par asa cum mi-l doresc. Mai putin la capitolul par drept. A ramas undulat la varfuri, daca este sa creasca peste masura.

Ingrijirea parului la mine consta in primul rand in faptul ca merg la frizer o data pe luna, ma spal cu regularitate folosind produse de calitate, iar cand vine momentul sa il aranjez folosesc o ceara de par  pentru barbati Schwarzkopf  Professional 3DIMENSION.

Ceara de par Schwarzkopf  Professional 3DMENSION vine intr-un ambalaj placut ochiului ce inspira profesionalism. Unul dintre aspectele importante care pe mine m-a impresionat este reprezentat de mirosul placut pe care il are. Gusturile nu se discuta, deci exista posiblitatea sa nu placa tuturor, insa mie unul imi place. Este un miros fresh, ce aduce a cocos, ce parca reimprospateaza parul imediat dupa aplicare. Textura aceste ceri de par este una moale si seamana foarte mult cu o crema hidratanta densa, spre exemplu. Nu este nevoie de prea multa ceara pe degete pentru a putea aranja un par tuns scurt precum este al meu.
Ca sa fiu mai exact, procedura pe care o aplic eu este simpla. Ma spal pe cap, ma usuc cu uscatorul, dandu-i parului o oarecare forma cat mai aproape de ceea ce imi doresc. Apoi, dupa ce parul este complet uscat, aplic ceara astfel incat sa-l pot modela dupa bunul plac. Adica ferches.

Un alt aspect care pe mine m-a impresionat este reprezentat de faptul ca parul nu ramane lucios si nici nu capata un aspect „unsuros”. Din contra, parul isi mentine aspectul sau natural.

Indiferent de situatiile cu care m-am confruntat parul meu a rezistat cu brio. Ceara de par Schwarzkopf  Professional 3DMENSION e produsul cheie, as putea spune, cand vine vorba de secretul unui par atent aranjat. De altfel, mereu am crezut ca produsele Schwarzkopf au o calitate inalta.

Indiferent de situatiile in care a trebuit sa arat bine, am folosit aceasta ceara de par cu incredere si pot spune cu tarie ca nu m-a dezamagit niciodata.

Un comentariu:

  1. Folosesc ceva tot de la ei, Creative Look, care pare a fi mai densa decat cea pe care o ai. probabil va fi urmatoarea dupa ce o voi termina pe asta de acum.

    RăspundețiȘtergere