Follow Me

17.02.2015

Tare, zic!

Creativitatea reprezintă una dintre cele mai importante calități pe care un om le poate dezvolta. Aceasta contribuie la o customizare destul de interesantă a vieții sau măcar a câtorva momente. Din perspectiva mea, cel puțin, lucrurile așa se văd.

Am fost învățat încă de mic să încerc să văd lucrurile și altfel decât sunt. Până să mă pot uita la televizor, aveam posibilitatea să ascult povești la un casetofon mic. Tata mi le punea, eu le ascultam cu urechile ciulite, iar după aceea i le povesteam înapoi. Spre exemplu, lupul din parc era în mod clar lupul care o mâncase pe Scufița Roșie. Tata îmi zice că eram tare mândru că rezolvasem misterul acela.

Acum la vârsta de 24 de primăveri pot spune cu tărie că toate acele mici exerciții de imaginație m-au ajutat în multe situații. Am reușit să fac aproape tot ce mi-a trecut prin minte și mi-am dorit să fac. Am jucat în spectacole de teatru,  în spectacole de improvizație, iar când era vorba de scris eseuri la română... I was awesome. Creativitatea mă ajută să fiu cine vreau să fiu.

Atunci când eu eram copil, era destul de greu să poți găsi lucruri interesante care să te ajute să te dezvolți. Bine, în cazul meu, tata se ocupa de găsit lucruri interactive și interesante, dar se pune. Desenele animate erau destul de rar la Tv, iar dacă planetele nu se aliniau, trebuia să mai aștepți ceva vreme până la următorul episod. Acum totul este mult mai simplu și mai la îndemână pentru oricine aproape. Există foarte multe posibilități de exprimare și tot atâtea lucruri care să stimuleze creativitatea. Internetul le poate oferi pe toate cu doar câteva clickuri și o conexiune stabilă evident, dar există ceva și mai la îndemână decât atât: televizorul. 

Zilele trecute, făceam un fel de surfing printre canalele Tv și la un moment dat mă opresc fără să-mi dau seama pe Boomerang. Subconștientul meu parcă preluase controlul și mă conectase de-a binelea la desenele animate. Era Inspector Gadget în acel moment. Deși o să sune cum că aș fi bătrân, vreau să spun că aceste desene erau și pe vremea mea. Cel puțin pe vremea când eram de 12-13 primăveri. Nu trece mult timp și lângă mine se teleportează și prietena mea... și tata și bunica cu o mare farfurie cu clătite. Aproape o familie întreagă în fața unui televizor. Și dacă chestia asta nu e tare, atunci e super tare!


Inspectorul Gadget reușise cumva să ne aducă pe toți în același loc. Eu unul încă mai sunt fascinat de toate gadgeturile pe care le avea. Elicopter din pălărie, Jet pack, ditamai ciocanul din aceeași pălărie. Boy, that guy rullz.

Consider că indiferent de vârstă, desenele animate trebuie să rămână prezente măcar o dată pe săptămână în programul unei familii. Inspector Gadget, mai exact, îmi pare genul de desen pe care îl poți urmări cu întreaga familie alături. E amuzant, are acel ceva și mai ales, pune accent pe creativitate. Fiecare caz e un caz rezolvat. Tananana Inspector Gadget, tanana na NAAa !

2 comentarii:

  1. Imi place tare mult Inspector Gadget! Mereu ma bucuram cand il vedeam la televizor. Mi-a placut cum ai ales sa abordezi acest subiect. Good job!

    RăspundețiȘtergere