Follow Me

06.04.2015

Hai, ne jucam? | The Room Game

M-am cam jucat din nou. V-am zis într-o postare anterioară că mi s-a deschis apetitul pentru jocuri de tip puzzle. Așa că m-am lăsat dus de val și mi-am achiziționat încă un joc de acest tip, din Google Play. De această dată este vorba de jocul The Room. Până să ajungem la cum și ce face jocul interesant, specific faptul că încă nu am reușit să-l termin. Sunt în plină descoperire, ca să zic așa. Două motive stau la baza faptului că nu l-am terminat. Unul din ele este reprezentat de faptul că nu am atât de mult timp liber încât să-l devorez într-o zi, iar al doilea este acela că... uneori am senzația că nu sunt în stare.


Acum să revin la jocul propriu zis. Jocul e apărut de mai bine de un an, dar asta contează mai puțin. Între timp am aflat că există și The Room2, continuarea primului. Așadar, material de joacă există. Mai este nevoie de puțin timp liber, un strop de IQ și răbdare. Aa, și un dispozitiv care să-l ruleze cel puțin decent. După cum bine știți, eu mă bucur de un Nexus 7 și asta mă face să dau din coadă ca Patrocle (nume de câine generic).

Jocul este de tip puzzle, asta dacă nu am specificat de cel puțin 2 ori până acum, în care ești pus în fața unor cutii pe care trebuie să le deschizi. Asta e varianta scurtă. Puțin mai detaliat, jocul te cam face să îți smulgi părul din cap (ferice cei fără de podoabă capilară).

Încă de la primul nivel, o să îți dai seama că nu e chiar atât de simplu pe cât pare. Trebuie să găsești obiecte pe care trebuie să le folosești pentru a debloca anumite chichițe la cutia ce trebuie deschisă. Fiecare detaliu trebuie urmărit, căci nimic nu este lăsat la voia întâmplării.


Este un joc învăluit în mister oarecum. Muzica este destul de creepy uneori, iar dacă te joci cu căștile pe urechi, atunci efectul este cu mult amplificat.

Ceea ce mi-a plăcut foarte mult este faptul ca te poți învârti în jurul cutiei astfel încât poți vedea fiecare detaliu. Cu dublu tap poți focusa pe o anumită porțiune și astfel o să vezi detaliile.

Lumina în joc este și ea foarte bine ajustată, iar cutia pe care o ai în față, cel puțin mie îmi pare asemeni unui prizonier care trebuie interogat și întors pe toate părțile. Jocul îți dă senzația uneori că ești foarte dâng, doar pentru ca ulterior să te facă să te simți Godlike.

Până acum, The Room mă face să-mi muncesc imaginația și recunosc că-mi pune și nervii la încercare de cele mai multe ori. Însă în momentul în care mai rezolvi câte ceva, sentimentul de ”bă ce deștept sunt” există în stare pură.

Repet, încă nu l-am terminat, dar cu siguranță zilele astea e gata. După aceea voi lua și partea a doua, doar așa, pentru că merită.

Deci dacă vrei să te dai mare și chiar să îți pui mintea la contribuție, recomand să-i dai install fară nici cea mai mică ezitare.

Play the game!

Melodia pentru articolul ăsta este: London Grammar - Sights

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu