Follow Me

25.05.2015

Ce cred eu despre gay people / My opinion about gay people

ROMÂNĂ: Cumva nu respirăm același aer? Sau nu punem piciorul când călcăm pe același pământ? Cumva crezi că nu avem aceleași gânduri?

Suntem o mână de oameni pe un gogoloi mare pentru noi și mic pentru univers. Avem același orizont ca cei de dinaintea noastră, iar cei care vin după noi îl vor avea pe același. Cumva ne învârtim în cerc. La propriu și la figurat.

Mă tot gândeam că suntem diferiți și bla bla bla. Dar nu prea suntem. Am văzut câteva chestii pe la Tv și pe net referitoare la gay people. O să fac o paranteză aici și o să recunosc faptul că până nu demult nu îi agream prea tare și cumva refuzam să îmi creez o părere proprie despre chestia asta, mulțumindu-mă cu ce ziceau ceilalți despre ei. Însă am căutat câteva povești și am citit câteva lucruri despre acești oameni. Și mi-am dat seama că în tot acest timp s-ar putea să fi fost un idiot, percepându-i altfel.


Sunt oameni la fel ca noi. S-au născut așa cum am făcut-o toți și au tânjit după aceleași lucruri ca noi atunci când abia legau câteva cuvinte. Un an din viața lor are tot 365 de zile. Fix cât al nostru, al celor ”normali”. Probabil că atunci când au înțeles ce și cum, le-a fost al dracului de greu să se facă văzuți sau auziți sau înțeleși. Lumea a fost și încă este plină de oameni cu o concepție precum a mea de acum ceva vreme.

Nu e corect ca întreaga societate (modernă) să insufle ideea că sunt... anormali. Zău că nu. Când ne referim la umanitate, și ei fac parte dintr-un întreg. Am încercat să îmi imaginez cam ce simt acei oameni când uneori chiar proprii părinți îi alungă de lângă ei. Mi se pare incredibil de aiurea. Cum ar putea un părinte să renunțe la propriul său copil, doar pentru că... are curajul să fie el sau ea însuși, însăși?

Iubirea e un sentiment puternic și cu siguranță e cam singurul element ce-i face să meargă mai departe. Spre deosebire de noi, cei ”normali”, ei au avut puterea să meargă înainte fără să se plângă. Sau dacă au făcut-o, au avut grijă ca ceilalți să nu vadă asta.

Cred că în final, ajungi să iubești pe cel sau pe cea care te face fericit, indiferent de nuanțe.

Am văzut oameni de același sex ținându-se de mână și pe onoarea mea că sunt ok. Mă bucur să văd oameni care țin unul la celalalt. M-am plictisit de moraliști cu integritate și preafericiți cu bărbi de lumbersexuali, explicându-mi cum că Adam și Eva și că Dumnezeu e împotriva chestiei astea.

Eu cred că atunci când iubești pe cineva îl iubești așa cum este, iar dacă Dumnezeu sau Universul sau cum vrei tu să zici a ales să ne creeze, atunci cu siguranță ne iubește pe toți fix așa cum suntem.


E ok ca doi oameni, fie ei și de același sex, să poată adopta un copil și să îl crească. NU E NORMAL ca un copil să fie abandonat. Acolo ar trebui intervenit. Nu împotriva celor care vor să ajute și să crească un suflet pierdut.

Toți oamenii au nevoie de intimitate și au dreptul la o familie. Nu e corect ca cineva să ceară voie să iubească.

Suntem toți o mână de gesturi. Nu ne diferențiem cu aproape nimic.

Oricum, sunt oameni care nu vor înțelege niciodată și tocmai de aceea voi încheia cum am mai încheiat odată: cu un citat din filmul Orient Express de Sergiu Nicolaescu ;

de mii şi mii de ani omenirea traieşte la fel: săracii sunt tot săraci, bogaţii tot bogaţi, întelepţii înţelepți, iar cretinii rămân cretini”.


_________________________________________________________________

ENGLISH: Somehow don’t we breathe the same air? Or don’t we put the foot on the same ground when we step? Somehow do you believe that we don’t have the same thoughts? 

We are a few people on a planet that is big for us but small for the Universe. We have the same skyline as the ones before us and the ones that will come after we’ll be gone will have the same one. Somehow we run in circles. Literally and figurative. 

I was thinking that we are different and bla bla bla. But we’re not. I saw some things on TV and on the internet about gay people. I will make a specification here and I admit the fact that not long ago I didn’t liked gay people so much and somehow I was refusing to create a personal opinion about them. I was pleased with what the others thought about them. But I made some research and I read some stories about these people. I figured out that in all this time it’s possible that I might have been an idiot for thinking about them so wrong. 

They are people just like us. They were born just like we all were and they wanted things that we wanted too when we barely said 2 words. A year from their lives has 365 days too. Exactly like ours, the “normal” ones. Maybe when they figured out about themselves, everything was so fucking hard. It was hard to be heard or understood. The world was and still is full of people with a preconception like mine from not so long ago. 

It’s not fair that the entire (modern) society inspires the idea that they are... abnormal. Fuck no. When we talk about humanity, they are part of it too. I tried to imagine how they felt when sometimes even their parents turned their back on them. It’s fucking unfair. How can a parent give up on his kid just because he is... himself? 

Love is a strong feeling and for sure it’s the only thing that makes them move on. Unlike us, the “normal” ones, they had the power to move on without complaining. And if they did, they knew how to cover that, so that we can’t see. 

In the end you love the one who makes you happy. End of story. 

I saw gay people hand in hand and it’s ok. I’m happy to see people that care about each other. I’m bored to see moralists and priests with lumbers-sexual beards explaining about Adam and Eve and how God is against this. 

I believe that when you love someone you love him or her exactly how they are. If God or Universe or whatever you wanna call it chose to create us I’m sure that He loves us all exactly how we are. It’s ok for two people, even gay people to have the opportunity of adopting a child and raise him. It’s not ok that a child is abandoned. Measures must be taken against the ones who abandon not against people that wanna land a hand and raise a lost soul. 

Everybody has the right on intimacy and right to have a family. It’s not fair to ask permission to love someone. 

I will end this post with a quote from a Sergiu Nicolaescu movie called Orient Express:

For thousands of years the human kind lives the same way: poor people are still poor, the rich ones are still rich, the wise one are still wise, and morons will remain morons.

10 comentarii:

  1. Imi place sa vad din ce in ce mai multi oameni deschisi la minte si la suflet. In modul acesta, putem spera si noi ca societate ca ne vom indrepta. Sa depasim prejudecatile si toate acele elemente care ne-au tinut in loc atatea decenii... Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Sper ca în viitorul apropiat, lucrurile să stea ceva mai bine :-)

      Ștergere
  2. Nu sunt de acord cu tine. In curand si pedofilii vor fi acceptati din cauza mentalitatii tale si a celor ca tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand, pedofilia și homosexualitatea sunt lucruri total diferite. Pedofilia nu va fi acceptată niciodată. Te asigur.

      In al doilea rând, dacă ai ceva de spus, nu te ascunde în spatele anonimatului. Nu dai dovadă decât de lașitate, iar părerea ta nu interesează pe nimeni.

      Ștergere
    2. Ba au o legatura: perversiunea sexuala. Si ti-as sugera sa te documentezi mai bine pentru acest subiect, inainte sa scrii despre un lucru. Ti se pare normal si sexul cu animale presupun? Daca da, felicitari, in Danemarca e deja legal. Pot sa semnez cu anonim, ce iti serveste un nume? Pe viitor scoate anonimul setting daca nu iti convin comentariile anonime.
      P.S. Blogul tau e plictisitor si inutil.
      Eu, spre deosebire de tine am studii desprde aceasta boala mintala si am cunoscut multi pacienti. Toti sufera de nefericire si din lipsa iubirii, de asta aleg acelasi sex.

      Ștergere
    3. Uite că mie-mi pare că tu suferi de nefericire, iar faptul că din nou te ascunzi după un anonimat denotă un strop de perversiune. Hmm, ceva e putred în Danemarca în legătură cu tine. If you know what I mean. În plus, studiile tale sunt irelevante, atâta timp cât mentalitatea ta este una de lemn.
      Și apoi, dacă îmi găsești blogul așa cum spui, am un sfat pentru tine: Get the fuck out of my blog! Sper că studiile tale cuprind și limba engleză.

      Ștergere
  3. This was an awesome read!! Great idea for an article ♥♥



    http://pedisource.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much! I am glad you enjoyed it! :)

      Ștergere