Follow Me

16.05.2015

Cu universul in buzunar

Trăim în secolul vitezei, un secol în care fiecare secundă contează, iar informația, dincolo de orice clișeu, înseamnă putere. Dacă până acum câțiva ani gadgeturile nu reprezentau decât un moft sau o asemănare cu elemente Star Trek, acum ele joacă un rol tot mai important în viața fiecăruia.

În unele situații, diferența se face la nivelul vitezei cu care accesăm o informație, iar acest aspect cu siguranță reușește să influențeze stilul de viață. Pe al meu fără îndoială îl influențează zi de zi. De dimineața până seara sunt conectat la întreaga lume, iar fiecare gând îmi călătorește mult mai ușor peste mări și țări.



Încă de mic am fost pasionat de tehnologie și de ideea de gadget în general, astfel că de-a lungul timpului mi-am cumpărat câte puțin din fiecare: cameră foto pentru poze, MP3 Player pentru muzică, o consolă portabilă pentru jocuri și telefon pentru... telefon. Le aveam pe toate pentru fiecare funcție în parte. Nu mă deranja ideea de a fi fiecare cu rolul său, dar dacă tot trăim în secolul 21, cum ar fi dacă toate ar încăpea într-un singur dispozitiv?

Timpul a mers înainte, iar eu odată cu el. Și iată-mă acum, băiat mare, într-o lume plină de jucării pentru oameni mari. Iar când afirm că timpul a mers înainte mă refer la faptul că acum, într-un telefon, încape tehnologie cât nici nu credeam vreodată că îmi voi putea imagina. 

Fac aici o paranteză doar pentru a te ajuta să înțelegi un pic mai bine:

În 1946 se inventa un computer care ocupa o cameră întreagă. Acesta se numea Eniac și putea să efectueze 385 de calcule pe secundă. Partea tare abia acum urmează, căci pentru a egala puterea unui smartphone din zilele noastre ar fi nevoie de 72 de milioane de calculatoare Eniac. Am zis să fac paralela aceasta pentru a înțelege mai bine ce înseamnă de fapt un smartphone. Și da, am zis bine, 72 de milioane de calculatoare Eniac.

Acum ceva vreme am avut ocazia să testez câteva smartphone-uri și tot cam de atunci am făcut și ceva research. Au fost multe telefoane interesante, însă unul mi-a captat atenția: Philips S398.


Design-ul acestui Smartphone Philips este unul un pic bussines, din perspectiva mea, iar ecranul de 5 inch permite folosirea cu ușurință a telefonului cu o singură mână. Rezoluția de 720X1280 pixeli oferă unghiuri bune de vizualizare.

În spate se găsește o cameră de 8 MP ale cărei poze ies chiar drăguț. În față, pentru cei pasionați de selfie-uri (me included), camera de 2MP reușește să își facă foarte bine treaba, realizând fotografii de calitate excelentă.

La capitolul performață, unde un smartphone trebuie să facă diferența, lucrurile stau foarte bine. Procesorul Quad-Core tactat la 1.3 Ghz, alături de memoria de 1Gb Ram și-au făcut bine treaba când a fost vorba de rulat jocuri sau aplicații. Sistemul de operare Android 4.4 este foarte bine optimizat și reușește să ofere un feedback mereu plăcut. Nu-mi puteam scoate din minte ideea că țineam în mână 72 de milioane de calculatoare din 1946.

Cu alte cuvinte, Philips S398 este un smartphone care reușește să înglobeze cam toate gadgeturile de care ai putea avea nevoie în uzul de zi cu zi: telefon, MP3 Player, cameră foto-video, consolă de jocuri portabilă și toate astea cu mult stil.

Așadar, vorbim despre un mic univers de informații în propriul buzunar.


40 de comentarii:

  1. Eu nu prea ma pricep la aceste chestiuni, deci ma bucur sa aflu informatii de pe blogul tau. Frumoasa exprimare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante informatii:). Iar smartphone-ul acesta il are o colega de-a mea si chiar il recomand. Daca nu as fi avut telefon recent cumparat, mi-as fi luat si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, un smartphone excelent :-D.

      Ștergere
  3. lovely blog :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu știam de acest smartphone, dar uite că am descoperit ceva nou citind articolul tău. Are specificații chiar foarte bune în raport cu prețul excelent. O să accesez site-ul Philips pentru mai multe informații și pentru alte smartphone-uri. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-au fost de folos cele citite :-D

      Ștergere
  5. Such an interesting post! I love it! Thanks for sharing!
    xx
    cvetybaby.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesant <3, foarte multe informatii utile.
    alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesant, imi place telefonul prezentat, am senzatia ca il are un coleg de facultate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesante informati!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. NIce Blog♥♥♥

    http://www.worldpedispa.com/pedicure-chairs.html


    RăspundețiȘtergere
  10. Pretul este foarte accesibil la acest smartphone. Multumim pentru recomandari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr :-). Mă bucur că te-am ajutat

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. It is indeed :-)

      Thank you for your feedback.

      Ștergere
  12. Interesting!
    xoxo
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    RăspundețiȘtergere
  13. I love your blog! Would you like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tnx for the nice words. It would be great to follow eachother.

      >:D<

      Ștergere
  14. Such an interesting post! Thanks for sharing!
    xxx
    cvetybaby.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Perfectly done! ☻☻☻

    http://pedisource.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Wow, I love it! Enjoy the day sweetie!

    I invite you to join my worldwide giveaway: Polka dots dress

    Do you want to follow each other? Let me know and I'll do the same:
    My blog | Bloglovin

    (ღˇ◡ˇ)♥(ˇ∗ˇღ)

    RăspundețiȘtergere
  17. Hi , thanks for sharing, Have a great weekend.
    Glamoury Armory Blog

    RăspundețiȘtergere