Follow Me

12.05.2015

Hai, ne imbracam? (10) | O bluza Bershka intr-o zi de mai

Nu știu ce părere ai tu, dar eu cred că luna mai este o lună în care nimic nu e nici prea-prea, nici foarte-foarte. E un fel de miercuri a fiecărei săptămâni. E fix în mijloc, dar are avantajul că va trece. Am profitat, să zic așa, de ultimele reduceri la Kurtmann (uite un lucru bun) și m-am ales cu câteva haine destul de tari, zic eu. Printre acestea se numără și un element pe care l-am purtat în pozele de mai jos într-o zi în care nimic nu era prea-prea și nici foarte-foarte.




Așadar, zi de primăvară, eu, Loredana, aparatul de fotografiat, un strop de timp liber și un Hai, ne îmbrăcam?

Am găsit încă un loc drăguț pentru poze și am profitat din plin pentru a trage câteva cadre de amorul unei postări. Apropo, reamintesc faptul că am început să învăț printre picături ce și cum cu aparatul de fotografiat. Am renunțat la modul Auto și cam tot ce fac este pe modul Manual. Nu o zic să mă laud, pentru că nici nu am cu ce momentan, dar cred că merită făcută precizarea.

Bun!

Deci, în ordinea numerelor de pe tricouri, avem așa: blugi Levis, pe care cu siguranță i-ai văzut și în postarea asta. Dacă nu, trebuie să știi că m-au costat 15 lei și i-am luat din târg. 


Mai departe, adică mai sus, port o bluză Bershka foarte lejeră (același model, altă culoare AICI).

În picioare, o pereche de adidași Nike pe care i-am luat tot din târg cu 30 lei și după ce i-am curățat bine de tot, arată impecabil.


Cu alte cuvinte, reușesc să mă mențin pe linia mea vestimentară și să găsesc haine mai mult decât ok, la prețuri mici, ceea ce iți recomand și ție să faci, dacă nu cumva faci asta deja.

Apropo, chiar nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios. 

Dă-i play și la: Morcheeba - Blue Chair

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu