Follow Me

10.05.2015

Hai, ne imbracam?(9) | Radio, someone still loves you!

Orice lucru are o poveste și orice poveste are un rost. Sunt fanul exprimării libere și îmi place să vad că din ce în ce mai mulți oameni  iau atitudine. Și asta indiferent de felul în care o fac. 

Azi, fix cu două ore înainte să se pună ploaia, mă plimbam prin oraș. De ceva vreme încoace am început să schimb rutele pe care mergeam de obicei. Vreau să privesc lucrurile și din altă perspectivă, așa că încep cu pași mărunți. Alte rute spre casă și un altfel de stil vestimentar, în cazul de față.

Am trecut pe lângă zidul ăsta din poze de foarte multe ori însă niciodată nu m-am oprit să încerc să înțeleg ce vrea să zică.


Azi, îmbrăcat într-o cămașă Zara Man neagră de la Kurtmann, o pereche de blugi din second hand luați cu 15 lei și o pereche de pantofi din târgul de vechituri, m-am oprit să încerc să înțeleg. Și da, uite că și eu mai port pantofi din vreme în vreme și chiar dacă n-au valorat decât 35 de lei, mă poartă cu capul în nori când e nevoie.


Și ca să revin la desenul de pe zid, nu știu dacă am priceput tot ce trebuia, dar un fior tot am simțit. Trebuia să trec peste orgoliu ca să pot vedea dincolo de cuvinte și astfel după ce fiecare monstru mi-a invadat spațiul personal mi-a trecut un vers prin cap. Versul celor de la Queen: ”Radio, someone still loves you!”


Și da, e foarte tare acest mod de exprimare. Un desen face cât o mie de cuvinte, ca să fiu filozof. 



Aa, și apropo, chiar nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios.

Ascultă și Imagine Dragons - Shots - Acoustic

6 comentarii:

  1. Great style!

    www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  2. Very stylish outfit and beautiful photos! Thank you so much for lovely words on my blog :) I appreciated that. If you maybe want to follow each other, let me know :)
    Kisses
    http://bambolai.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you. Sure...we can follow each other. :)

      Best wishes!

      Ștergere