Follow Me

09.06.2015

Hai, ne imbracam? (12) | Pantaloni Zara Man si Bluza Bershka

Într-o lume plină de pantaloni scurți, cei de pe mine sunt încă lungi. Și chiar de-i cald al naibii acum și vara s-a hotărât să stea, pantalonii scurți nu-mi sunt prieteni decât în anumite situații. Mai exact, când merg la tenis sau mai bag o tură de alergare.


Nu-i port în rest pentru că pur și simplu nu-mi place ideea de pantaloni scurți ca element dintr-o ținută. E doar opinia și alegerea mea. Deci nu-i critic pe cei care-i poartă decât dacă vin în ei la teatru sau la vreun interviu sau în situații similare. Uh, moving on!

Așadar și prin urmare, fără să-mi pese de gradele din termometru, mă așez la laptop și plasez o comanda pe Kurtmann. Aleg fără ezitare o pereche de pantaloni Denim Zara Man. Culoarea-i verde și sunt lungi.


Mai adaug și o bluză Bershka neagră.Pur și simplu mi se pare foarte tare modelul. Ai mai văzut-o aici, doar că pe gri.


În picioare îmi iau bascheții Converse pe care i-am luat din târg cu 20 de lei. I-am băgat în mașina de spălat și au ieșit ca noi. Magic, baby!

Am ieșit să iau un pic de aer. Am profitat, ce-i drept, de faptul că au fost zilele orașului și în drum spre locul cu scena și oamenii însetați de petrecere, m-am oprit în Grădina Botanică să mă pozez de două-trei ori. Per total a fost o zi ok, iar referitor la haine, mă declar mulțumit și îmbrăcat.

Apropo, chiar nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios.

Dăi play la: Les Elephants Bizarres - Nu ma opri

4 comentarii:

  1. Thanks for visiting my blog =) Let's stay in touch!
    Kiss kiss ♥ have a great day!
    http://trendytips-trendygirls.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. You look so nice in this pics!

    Eliana,
    http://around-eliana.blogspot.pt/

    RăspundețiȘtergere