Follow Me

02.07.2015

Hai, ne imbracam? (13) | Pantaloni de velur si camasa de blugi

Uite că am ajuns la cea de-a 13-a postare din secțiunea ”Hai, ne îmbrăcăm?”. Și cum 13-le îmi e cu noroc, rămâi pe aproape pentru că vor mai urma.

Ți-am zis vreodată că-mi plac pantalonii de velur? Dacă nu, află acum din vârfurile degetelor mele. Ca o mică istorisire, țin să menționez că atunci când eram tânăr fecioraș numai bun de dus la grădiniță, aveam o pereche de pantaloni de velur pe care îi adoram și îi purtam mereu cu drag. Eram fercheș. Tocmai de aceea mi-am promis că atunci când voi fi mare voi avea o din nou o pereche de pantaloni reiați. 


Acum, aproximativ douăzeci de ani mai târziu, spun mândru că mi-am ținut cuvântul. Port pantaloni reiați. Ca să fac totul posibil, am dat fuga pe site-ul celor de la Kurtmann și am plasat o comandă în care am inclus două produse de care sunt mândru și pe care știu că le voi purta multă vreme. O pereche de pantaloni PULL AND BEAR de culoare maro deschis, precum și o cămașă de blugi Zara. Am senzația că se asortează bine și mă fac să fiu încrezător. Mă reprezintă. 

Era să uit. În picioare mi-am luat bascheții Coverse pe care i-ai tot văzut prin postările mele ”Hai, ne îmbracăm?”. Sunt bascheți cumpărați din târg cu 20 de lei bine crescuți.

Ce să mai încolo și încoace, am pus și poze în care poți vedea exact despre ce vorbesc. 

Deci, chiar de-i vară, te poți îmbrăca decent și astfel încât ceea ce porți să te reprezinte. Haina chiar face pe om, don't you think?

Apropo, chiar nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios. 

Și ca să te mai răcorești, dă-i play la: Avicii - Addicted To You

3 comentarii:

  1. Great blog! I have already followed you, hope you could follow me back:)
    http://navybrunette.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I follow you back now :-D

      Thanks for the feedback!

      Ștergere
  2. I like your shirt and your bag! :)

    http://rapazdobuzio.blogspot.pt

    RăspundețiȘtergere