Follow Me

05.08.2015

Hai, ne imbracam? (14) | Camasa de blugi Zara

Mă întorc pentru a paisprezece-a oară în atenția marii adunări naționale și spun că m-am îmbrăcat din nou pentru rubrica "Hai, ne imbracam?". Am avut o perioadă ceva mai încărcată, drept urmare am tras de fiecare oră din cele 24, doar-doar să reuşesc să obţin mai mult timp. Am reuşit, într-un final!

Nu cred că mai este un secret faptul că îmi place să port cămăși casual. Acestă concluzie poate fi trasă din cele 13 postări anterioare în care am tot vorbit despre haine. Și pentru că tot e aproape sfârșitul verii, iar toamna se apropie cu repeziciune, am zis să nu mai pierd timpul și să pun mâna să dau câteva click-uri astfel încât să plasez o nouă comandă la Kurtmann.


În comandă s-au regăsit cămașa de blugi Zara Man prezentă în poze, dar și un hanorac Alcott pe care o sa-l vezi în curând.


Marți, 4 august, am îmblânzit un pic Soarele, iar mai pe seară cu Loredana de mână am ieșit să facem câte o poză, două, mai exact șase, astfel încât să surprind bucuria de pe chipul meu în timp ce-mi port cămașa de blugi Zara.


Trebuie să recunosc faptul că îmi doream de foarte mult timp o cămașă de blugi dintr-un denim de un albastru exact ca acesta, și uite că legea atracției funcționează în parametri normali.

Am asortat-o (sper) cu o pereche de pantaloni Zara, pe care-i poți vedea și aici și cu perechea mea de bascheți Converse luați din târg cu 20 de lei, pe care constat că o port în exces.


Per total sunt mulțumit și sper că ai prins ideea că important este să te simți bine în propria piele, iar hainele pe care le porți să te cam reprezinte.


Apropo, chiar nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios.

Și până una alta, dă-i play la Seafret - Be There, să vezi ce bine sună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu