Follow Me

29.10.2015

10 piese ce merită ascultate

A trecut ceva vreme de când n-am mai scris un articol învârtit în jurul muzicii. Am ascultat foarte multe melodii mișto în ultima perioadă și simt nevoia să le împărtășesc și cu tine. Până să le enumăr, vreau să scriu și câteva cuvinte despre câțiva pe care îi găsești ceva mai jos.

Încep cu cei de la Robin and the backstabbers. Să știi că înainte nu eram mare fan și asta pentru că nu îi ascultasem la momentul potrivit, cred. Declick-ul a fost produs de melodia Spnzrtr, melodie pe care o găsești listată mai jos și pe care am auzit-o într-un moment în care pur și simplu rezona cu mine într-un mod foarte ca lumea. De la ei îți mai recomand Sat după sat, Iguana făcătoare de minuni, dar și Marele Zgomot. Pe astea le cauți tu singurel, că doar știi unde.

The weekend este fără doar și poate una dintre cele mai bune voci la momentul actual din industrie. Mă duce uneori cu gândul la timbrul lui Michael Jackson. Kanye West știi deja că este unul dintre artiștii pe care îi apreciez. Ei bine, el a lansat două remasterizări ale unor melodii mai vechi, iar pe una ți-am lăsat-o mai jos în articol. Sia parcă are o sursă de inspirație ce nu se mai termină, iar noul single Alive se încadrează în tiparul cu care ne-a obișnuit deja. Click, pentru că merită.

Am păstrat pentru final ceea ce cred eu că este una dintre cele mai bune piese lansate în ultima vreme. Adele cu al său Hello vine perfect în acest sfârșit de an. A bătut și recorduri, dar pe bună dreptate, piesa suna foarte bine și trebuie să fii ipocrit să spui că nu îți stârnește nici măcar un fior.

Așadar, dă ascultare pieselor de mai jos pentru că, fără falsă modestie, le-am ales bine, chiar foarte bine.

Nr 1. Robin and the Backstabbers - Spnztr  (nu uita și de celelalte piese enumerate mai sus)






Nr 7. Shaman's Harvest - Dirty Diana (cover după melodia lui Mj care sună al naibii de bine!)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu