Follow Me

15.10.2015

Do the right mix!

Hai să-ți spun un lucru interesant pe care îl poți face doar pentru simplul fapt că ești un om ok. Bine, acum să nu te gândești că voi generaliza până la extrem, dar ceea ce voi sublinia în continuare are la bază ideea de ”uneori, e ok să fii atent”. 

Cred că nu greșesc când spun (scriu) faptul că fiecare dintre noi s-a întâlnit la un moment dat, fie pe stradă, fie prin parc, cu o patrulă de oameni care aveau drept scop completarea de sondaje. Nu prea pot să înțeleg reticența oamenilor în astfel de situații. Sigur, e de înțeles când te grabești sau poate chiar ai o zi proastă, dar în rest, pe cuvânt de onoare, că nu este justificat un astfel de comportament.

Personal, eu m-am oprit de fiecare dată când am fost abordat și chiar mi-am dat silința completând tot felul de chestionare. Plus că e și amuzant, iar la un moment dat mi-am dat seama că e un fel de dezvoltare personală.

Ideea principală e că dacă ești din București, trebuie să afli că luna aceasta, adică Octombrie, pe data de 17, se vor plimba prin trei parcuri trei patrule ce vor efectua sondaje sub egida Do the right Mix România.

Oamenii sunt foarte cool și de aceea, dacă te vei întâlni cu ei, nu ezita să zăbovești câteva minute la o vorbă. Și ca să fii extrem de motivat să te oprești, află că vor fi trase la sorți și 3 survey-uri, iar cei norocoși vor primi câte un voucher la Decathlon.



Dacă te întrebi și în care parcuri mai exact vor fi prezenți, ei bine îi vei putea găsi în Parcul Herăstrău, Parcul Titan și Parcul Tineretului. Vor sta câte 3 ore în fiecare dintre acestea (în intervalul orar 14:00-17:00), iar după un calcul extrem de simplu, de aici reise că șansele de a-ți ieși în cale sunt foarte mari.  

Unde mai pui că se anunță și vreme frumoasă, vreme perfectă să îți iei bicicleta, rolele sau trotineta, dacă ești mai hipster, și ieși la o plimbare. Te poți alege cu o zi tare ok și un voucher la Decathlon. Zic și eu.

Un comentariu: