Follow Me

07.10.2015

Hai, ne imbracam? (18) | Rockstar?

Am spus în postarea precedentă din categoria ”Hai, ne îmbrăcăm?” că mi-am cam schimbat pe ici, pe colo, un pic din garderobă. Ba mai mult decât atât, am și dat o comandă la Kurtmann în care am inclus puloverul Bershka în cele mai bine alese dungi, pulover pe care îl poți (re)vedea prin simplul click AICI, dar și o geacă de piele. 


Și cum am cam promis că în scurt timp o voi include într-o postare, am decis ca azi e momentul perfect în care să mă țin de cuvânt și să mă fălesc în cel mai pios mod posibil cu jacheta de piele Bershka






Menționez că de-a lungul timpului am mai tot avut jachete de piele. Două dintre ele le-am luat din second-hand-uri, însă parcă niciuna nu a fost așa cum voiam eu să fie. Iar cum norocul omului se mai schimbă, acum pot să spun cu mâna pe inima, așa cum cânta Hagi imnul, că am o jachetă de piele așa cum trebuie. Din punct de vedere calitativ nu am nimic de reproșat, iar faptul că e prevăzută cu elastic la mâini, brâu și gât pentru mine e un plus notabil.

Ținuta am completat-o cu blugii luați din second hand, pe care se pare ca mi s-a pus pata. Blugii îi poți vedea aici și aici. Tricoul e luat tot dintr-un second hand cu 4 lei, iar ghetele din târg cu 15 sau 20 de lei.

Cu alte cuvinte, mă declar mulțumit de ultima comandă și acum nu pot decât să aștept să văd ce are de oferit toamna pe care meteorologii o anunță rece începând de mâine, opt octombrie.

Apropo, chiar nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios.

Dacă vrei o piesă bună, dă play la: Byron - Masa pentru doi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu