Follow Me

27.11.2015

Business help

Nu e zi fără să descopăr ceva nou pe internet. Mi se pare imposibil să navighezi ore în șir fără să rămâi cu câteva informații în minte. Oricât de ciudate ar fi ele. Recent am devenit tot mai interesat de detalii despre afaceri. Nu am avut niciodată un business, dar nu se știe pe viitor. Am tot căutat site-uri care să te ajute când ai o afacere și așa am dat și peste Matricia București. În site-ul Matricia am descoperit această categorie utilă: http://www.matricia.ro/ro/arhivare-electronica-si-management-de-documente

Atunci când ai o companie, oricât de mică sau, dimpotrivă, ar fi ea, trebuie să existe o atenție sporită la detalii. Știi tu, acele detalii care fac diferența între o firmă în care clienții au încredere și una mai... modestă. E important să se pună preț pe siguranță, pe serviciile de contabilitate, dar și pe cele de arhivare a documentelor. De multe ori, activitatea unei firme poate depinde de un singur contract, așa că este necesar ca toate actele să fie păstrate în deplină siguranță. Printre cele mai utile instrumente ale unei firme este sistemul ECM.

”Ce este un sistem ECM?” probabil că te întrebi. Bună întrebare. Nici eu nu știam până acum câteva zile. Am descoperit acum că acesta poate salva compania din foarte multe încurcături. Cu ajutorul acestui sistem pot fi controlate cu ușurință informațiile confidențiale. Matricia București este o firmă ce vine în întâmpinarea tuturor firmelor ce doresc să țină o evidență clară a informațiilor lor. Numărul mare de clienți mulțumiți este o dovadă vie a seriozității și a profesionalismului Matricia. 



Si totusi, de ce este nevoie de o soluție de management a conținutului digital? Simplu: fără o astfel de metodă firma poate pierde informații prețioase. Cu un management bun sunt ușor de contorizat cheltuielile, profitul sau obiectivele. Matricia folosește tehnologia METRICS de gestionare a proiectelor. Astfel, e mult mai ușor să se garanteze un target, întrucât sunt prezentate tare și răspicat resursele necesare de bani și timp pentru atingerea scopurilor. 

Eu m-am convins că dacă aș avea o afacere aș apela la astfel de servicii ce îmi garantează integritatea informațiilor. Totul se face simplu, ușor și eficient!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu