Follow Me

24.11.2015

Despre eleganță: partea 73 sau cam așa ceva

Am mai tot scris despre eleganță în general sau despre eleganța în viziunea mea. Vreau, nu vreau, mă lovesc din nou de fel și fel evenimente la care apar... fel și fel de oameni. Vreau să mă axez pe partea feminină dintr-o perspectivă obiectivă. Ca să încep abrupt, o rochie de seară trebuie aleasă cu cap. Nu e de ajuns să intri pe un site cu rochii de seară sau rochii de ocazie sau rochii elegante și să o alegi pe cea mai ieftină și cea mai roz. Evident, depinde și de mentalitate, precum și de evenimentul în sine, însă, în esență, alegerea unei rochii de seară sau a unei rochii de ocazie sau chiar unei rochii elegante cu care se poate merge chiar și la o petrecere la palatul Buckingham nu trebuie să fie una superficială. Am văzut paiete care străluceau ca un disco ball, iar impresia pe care mi-a creat-o astfel de experiență nu a fost tocmai una la care să mă gândesc cu drag. Repet, nu sunt eu designer sau mai știu eu ce, dar o părere obiectivă sau subiectivă (decizi tu de care e) pot să-mi exprim. 


Și în caz că ești femeie și citești aceste rânduri și te pregătești să zici „Dar de unde să iau, Andrei, dacă tot ești așa deștept?”, îți spun exact că www.depochic.ro este un site bine structurat și despre care am mai auzit și eu așa câte ceva. Evident că alegerea este a ta și doar tu te poți bucura după ce îți comanzi o rochie de seară de transport rapid și reduceri și așa mai departe. Lucruri de care femeile în general se bucură foarte tare.  

Trebuie însă să punctez însă și lucruri bune. Săptămâna trecută am mers la teatru. Acolo am observat oameni de toate vârstele, însă nu asta este important. Important este faptul că, la teatru, oamenii au tendința să se îmbrace frumos, cu stil, iar asta îmi place. Îmi place pentru că se respectă atât pe sine, cât și evenimentul la care participă. Dacă ar fi după mine, mi-ar plăcea să trăiesc într-un oraș în care toți oamenii se aranjează ca și cum ar merge la un spectacol de teatru. Mi-ar plăcea ca eleganța să fie un lucru obișnuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu