Follow Me

08.11.2015

Hai, ne imbracam? (19) | Denim Bershka si Jerseu Alcott

E deja noiembrie, însă vremea mă face să cred că, din moment în moment, o să înnebunească salcâmii. Bineînțeles că asta nu m-a oprit să dau o nouă comandă la Kurtmann și să-mi adaug în garderobă două piese foarte tari. 


Este vorba despre o pereche de blugi slim fit negri Bershka de care sunt încântat. Este de altfel prima pereche de blugi Bershka pe care o am și trebuie să recunosc faptul că sunt impresionat de calitatea materialului din care sunt făcuți. Big up! Unde mai pui că se încadrează perfect în noile mele standarde în ceea ce privește pantalonii. 



Cel de al doilea element din comandă este reprezentat de un Jerseu Alcott vișiniu de care sunt cel puțin la fel de mândru ca în cazul blugilor. Avantajul jerseului este că poate fi luat atât cu o cămașă, așa cum am făcut eu în ținuta pe care o vezi în poze, dar se poate combina la fel de bine și cu un tricou. Apropo, cămașa din poze o mai poți vedea aici și aici


Și pentru că nu era să plec desculț pe stradă, am completat ținuta cu o pereche de ghete pe care le-am ”pescuit” săptămâna trecută dintr-un second-hand de încălțăminte cu 80 de lei. Sunt din piele și pe cuvânt că n-am putut să rezist tentației de a mi le însuși. 



La capitolul accesorii am bifat o brățară Constantin Nautics, brățară pe care am primit-o cadou de ziua mea de la niște oameni dragi. (P.S. Se cam asortează și cu jerseul.)



Deci, ce să mai încolo și încoace, sunt extrem mulțumit de tot ceea ce vezi în poze și vreau să punctez încă o dată faptul că ceea ce port mă reprezintă și invers.



Apropo, chiar nu ai nevoie de prea mulţi bani să te îmbraci ok, serios!

Ca să meargă bine, dă play la - Ta-ku - We Were In Love

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu