Follow Me

08.11.2015

Să fie lumină!

Ți-am spus că mă cam pun pe treabă în ceea ce privește atât amenajarea casei, cât și optimizarea ei din mai multe puncte de vedere. Astfel că printre obiectivele acestui sfârșit de an se numără și înlocuirea tuturor becurilor clasice de la mine din apartament cu becuri cu led sau, mai bine spus, becuri economice.

Și pentru că internetul este în această eră un bun prieten dacă știi să-l folosești cu atenție, am căutat oferte cât mai ok pentru buzunar, dar fără să fac rabat de la calitate. Astfel că am dat de site-ul http://magicled.ro/becuri-cu-led, unde am găsit cam toate tipurile de becuri economice și becuri cu led și toate derivatele acestora. Prețurile sunt chiar ok, iar faptul că la fiecare produs sunt oferite o serie de detalii cu adevărat folositoare, pe mine unul m-a cam convins că am ancorat în site-ul potrivit. Ba mai mult decât atât, unele produse au în descriere și câte un scurt clip video. Unde mai pui faptul că au o taxă unică de transport pentru orice tip de colet și oriunde în țară.

Mă aștept ca odată înlocuite toate becurile clasice din casă cu cele economice să primesc o factură ceva mai mică la electricitate. Trăim într-o eră în care într-adevăr se consumă curent electric mai mult ca niciodată și tocmai de aceea orice oportunitate prin care mai pot scădea câțiva lei din factură este bine venită. Unde mai pui că fac și un bine planetei. Știu, nu-ți place că sună eco-friendly, dar chiar așa e.

Și dacă tot sunt la capitolul ”renovare” m-am gândit ca pe cele două holuri din apartament să montez câte un reflector cu senzor de mișcare, astfel încât să optimizez la maximum consumul de energie. Tot pe site-ul de mai sus am găsit câteva modele destul de interesante. M-am și documentat un pic înainte să mă apuc de treabă, tocmai pentru a fi în temă în totalitate cu ceea ce înseamnă iluminarea ”smart” și astfel am găsit, unde altundeva decât pe vastul internet, acest articol. Este scurt și la obiect și sunt informații tare utile.

Sfatul meu personal este să-mi urmezi exemplul și să investești în soluții de iluminat economice pentru simplul fapt că acesta este viitorul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu