Follow Me

27.11.2015

Stai drept Andrei, partea a-2-a

Am scris mai demult un articol în care am spus cât de important este să ai un scaun bun de birou. Aceleași principiu se aplică și în cazul în care vine vorba despre scaune pentru vizitatori. Da, scaune pentru vizitatori. Nu știu dacă te-ai lovit de situația în care primești vizite mai mult sau mai puțin anunțate din partea rudelor, prietenilor și așa mai departe, și să nu ai efectiv unde să-i așezi pe toți. Eu m-am lovit de o astfel de situație atunci când rude venite din două colțuri ale țării s-au gândit că ok ar fi să dea năvală în același timp. Evident că nu s-au vorbit (cred), dar în două camere vreo 10 oameni înseamnă mult. Mai ales pe nepusă masă, însă asta e cu totul altă discuție.

Evident că am strâns cam tot ce se găsea prin casă, inclusiv scaune de birou (am două birouri, respectiv două scaune), scaune de bar (da, am și un fel de minibar) și tămburei mai bătrâni decât mine. Dacă eram om cu scaun la cap investeam în câteva scaune de rezervă pliabile pentru astfel de situații, însă n-am fost. Acum sunt, pentru că deja pe drum sunt două scaune de bar noi nouțe și foarte fercheșe și două scaune pliabile.
Nu știu de ce am simțit nevoia să împărtășesc acest lucru, însă am constat un lucru. Mă simt incredibil de bine atunci când fac achiziții casnice. S-ar putea ca vârsta să își spună cuvântul sau mai bine zis, înțelepciunea (not).

Până la sfârșitul anului ăsta vreau neapărat să-mi achiziționez, pe lângă cele enumerate mai sus care sunt deja în curs de livrare, și un scaun de birou ultra ergonomic, mega fantastic și așa mai departe. Am citit câteva studii despre cam cât de tare îți poți distruge coloana vertebrală în cazul în care stai într-o poziție nefirească mult timp. Iar eu, din păcate, încă mă încadrez în categoria celor care stau ”prost” pe scaun. Chiar și acum când scriu postul ăsta stau cu picioarele cocoțate pe birou. Gata, gata, le-am dat jos. Și sub de viza ”de la anul”, de la anul mă îndrept și o sa stau drept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu