Follow Me

26.12.2015

10 concluzii trase în alte 10 zile

Prin septembrie am mai scris un post de genul ăsta, un post în care am înșirat vreo 10 concluzii trase de cine altcineva decât de mine în cam 10 zile. Dacă pe atunci mai erau fix 100 de zile până la Crăciun, acum l-am bifat deja. Aşadar, 10 concluzii trase în alte 10 zile:

Unu: Mii de porci fac pasul în lumea porcilor mai drepți în această perioadă și ratează în acest fel sărbătorile de iarnă. Și dacă americanii au obiceiul ca de ziua Recunoștinței prin milostivenia președintelui să grațieze unu, doi curcani, de ce nu am avea și noi o astfel de inițiativă prin puterea președintelui de a grația... unu, doi porci?


Doi: Oricât de frig ar fi afară și oricâte căciuli şi pălării aș încerca, niciodată, dar niciodată nu-mi va sta bine cu una pe cap. Și uite așa, iarnă de iarnă voi fi lipsit de acoperământ de podoabă capilară.


Trei: Parcă apreciez colindele mai mult când nu le ascult. Pe unde mergi, pe unde intri, e imposibil să nu îți lovească timpanul câte o bucățică de ler, să nu auzi câte un ”Let it snow” sau câte un vers Fuegoiscian. Cu toate astea, am ascultat colinde în prostie pe 25 decembrie.


Patru: Mi se pare mai ok să ai un brad artificial în casă decât unul natural. Nu sunt de acord cu defrișări masive de brazi, doar pentru ca X și Y să țină în casă un copac pe care urmează să-l arunce după câteva săptămâni. Dacă stai la casă și vrei brad natural, plantează-l! Dacă stai la bloc, ia-ți unul artificial!


Cinci: A ars târgul din Craiova. Nu mai am de unde să-mi iau... chestii.

Șase: În Craiova, uneori ajungi mai repede la destinație pe jos decât cu autobuzul. Și atunci când autobuzul vine la ”botul calului” acesta este plin de Stele Popescu și Arșinei, if you know what I mean.


Șapte: Nici anul ăsta nu o să am barbă de Crăciun. Și nici zăpadă.

Opt: Fie că sunt bine făcute sau nu, pistele pentru bicicliști vor reprezenta mereu cel mai bun loc de parcare pentru unii automobiliști. Iar aici, problema e de om, nu de conducere.

Nouă: În Dota2 (joc video) îți dai seama cât de mulți ruși sunt în lumea asta. Cât mulți și cât de... ruși.


Zece: Interstellar rămâne cel mai bun film pe care l-am văzut anul ăsta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu