Follow Me

01.12.2015

Ce filme am mai văzut (2)

Parcă ți-am spus că mi-am pus la punct DVD Player-ul. Hai, că ți-am zis sigur. Uite chiar în postarea asta de AICI. Și dacă tot am lămurit aspectul ăsta, simt nevoia să fac din nou pe cinefilul și să-ți mai spun ce filme am mai văzut și mi-au plăcut într-o oarecare măsură. Nu de alta, dar sigur mai cauți câteodată pe net soluții pentru vineri sau sâmbătă seara.

Bagă popcorn-ul la microunde, pune suc în pahar(e), trage câteva perne sub cap, că îți recomand vreo 4 filme frumușele.

Așadar și prin urmare, filmul cu numărul 1: Ex Machina.



Filmul nu are un concept foarte original și nemaivăzut, dar e construit ok. De exemplu, filmul ”Her” a fost mai drăguț, însă Ex Machina parcă încearcă să surprindă un alt unghi al relației sau posibilei relații dintre un robot și om. Dacă în ”Her” tipul ăla vorbește efectiv cu un sistem de operare, în Ex Machina, tovarășul Caleb, adică personajul principal interacționează, cu un robot ce întruchipează o tânără fătucă. Scopul? Ei bine, Caleb ia parte la un experiment prin care testează robotul respectiv pentru a stabili dacă acesta este capabil să trăiască printre noi. Asta mai neacademic spus. În film explicația e mai pompoasă. Dialogurile sunt ok, filmul o să se cam joace cu instinctul tău și cu rațiunea uneori. Te cam pune pe gânduri, iar finalul chiar sunt curios cum te-ar face să te simți.
Merită văzut!

Filmul numărul 2: Oculus


Ești fan filme de groază? Dacă da, Oculus e pentru tine (teleshopping style). A trecut ceva vreme de când nu mai văzusem un film de groază-ish bun. Am tot dat rateuri, însă de data asta cred că am nimerit-o. S-ar putea să fie și o reacție la cald și asta pentru că l-am văzut aseară, dar impresia s-a format. Filmul se concentrează pe o blestemată de oglindă care ar avea o influență negativă asupra celor din jurul ei. Astfel, de-a lungul istoriei s-au întâmplat tot felul de chestii printre care și moartea părinților celor doi protagoniști ai filmului. Doi frați, de altfel. Și uite așa încearcă ei să facă și să dreagă și tot așa, filmul are niște relatări când din trecut, când din prezent. Sunt și faze în care o să te sperii, dar mai presus de toate astea, filmul parcă are și o latură psihologică ce te va pune la treabă. Merită văzut!

Filmul numărul 3: The hobbit - The Battle of the Five Armies


Aici nu o să bălmăjesc prea multe, pentru că nu sunt prea multe de bălmăjit. Dacă ai văzut Stăpânul inelelor și celelalte părți de la The hobbit, adică An Unexpected Journey și Desolation of Smaug, merită să-l vezi și pe acesta. Dacă nu, nu. Mie mi-a plăcut toată povestea asta cu inelul și cu orcii și cu cutare hobit și cu cutare vrăjitor, dar acest ultim film parcă n-a avut pic de substanță. A fost să fie. Și știu că a apărut acum o grămadă de vreme, dar ce să fac eu dacă abia acum l-am văzut?! Despre film nu pot să zic decât: săgeți, orci, bătaie, elfi, magie, bum și bang. Merită văzut doar dacă le-ai văzut și pe celelalte înainte cu Stăpânul inelelor cu tot.

Filmul numărul 4: Minions, adică Minionii


Call me crazy, dar mi s-a părut... slăbuț. Poate m-am lăsat eu purtat de marketingul din jurul gălbeneilor, dar filmulețul mi s-a părut slab. Bine, pentru copii sigur e ok, dar pentru adulți e o semi-pierdere de 91 de minute, cât durează. Povestea e bla bla, vocile sunt ok (apropo, l-am văzut dublat în Ro), iar la final am răsuflat ușurat că s-a terminat. Punctul în plus este acela că, spre deosebire de TED2, am rezistat până la final. Da, filmul Ted 2 l-am oprit după 40 de minute, atât de slab mi s-a părut. Dar deja sunt din alt film. Merită văzut... de copii.

Vor mai urma astfel de postări. Mai bine zis, voi face din acest obicei de a recomanda filme pe care le-am văzut o rubrică. Hip hip, yeah baby!

Uite și melodie: Jamie xx - Girl

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu