Follow Me

15.12.2015

Vine iarna, nu-mi pasa, cauciucuri n-am acasa!

Iarna este momentul în care mă bucur de faptul că nu am mașină. Nu că în celelalte anotimpuri m-aș plânge prea tare. Prefer bicicleta/mijloacele de transport în comun/mersul pe jos în dauna unei mașini. În fine, ideea e că acum, dacă aș avea mașină, m-aș lovi de grija anvelopelor și aș căuta grăbit cele mai ieftine anvelope. Am cunoștințe cu mașină (capitan obvious) care acum caută tot felul de oferte, tot felul de soluții prin care să fie în conformitate cu legea, dar și cu anotimpul. Și culmea este că le tratează ca pe niște cheltuieli neprevăzute, de parcă iarna chiar e făcută să te ia prin surprindere.
Ferice de mine că astfel de gânduri sunt departe, cu toate că, dacă ar fi să mă aflu în aceeași barcă cu toți ceilalți automobiliști panicați acum, aș alege anvelope de tip all season doar pentru simplul fapt că n-aș mai sta toată ziua, bună ziua, să schimb la ele.

Și, ca să nu simți că n-ai aflat nimic nou, află că anvelopele reșapate sunt mai ieftine și au garanție. Deci și atunci când vine vorba de cauciucuri ieftine nu trebuie neapărat să le asociezi cu ideea că ar fi și slabe din punct de vedere calitativ.


La munte, în schimb, dacă mergi, niște anvelope offroad n-ar strica și asta pentru că un set de anvelope offroad bune te pot scoate din mocirlă... la propriu. Crede-mă pe cuvânt, am trăit o astfel de experiență, evident, din perspectiva pasagerului, dar ”Been there, done that!"

Cu alte cuvinte, dacă ești automobilist, nu mai căuta chichițe și ia-ți cauciucuri ieftine sau scumpe, numai ia-ți, pentru că așa e normal. Oferte sunt, mașină ai, așa că dă-i bătaie! Eu, până atunci, îmi țin bicicleta la adăpost peste iarnă și aștept să pot să o iau din nou la pedală. Poate o să  am și piste mai de Doamne ajută și automobiliști mai înțelegători la primăvară. Cu toate că, dacă mă gândesc mai bine, n-ar strica să am și o bicicletă de teren cu care să fac o plimbare și pe zăpadă. Sau poate reușesc cumva să-mi pun anvelope de iarnă pe bicicletă. Hm... cine știe?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu