Follow Me

27.01.2016

10 concluzii în ianuarie

Și uite că fără prea mari eforturi s-a cam dus și prima lună din an. Pentru mine a fost destul de aglomerată, fapt pentru care am avut șansa să trag vreo 10 concluzii de pe data de 1 până acum. Un fel de retrospectivă.

Bun, cele 10 concluzii trase din ianuarie arată cam așa:

1. Ianuarie este într-adevăr ca o zi de luni a anului. Te trezești ca după weekend-ul ăla după care ai salivat, în cazul de față sărbătorile de iarnă. Te trezești și mergi oriunde ai tu de mers și trebuie să faci aia și aia și aia. În general, toate chestiile pe care le-ai amânat sub deviza ”după sărbători”. Cu alte cuvinte, ziua de luni cam sucks!


2. Mi s-a luat de zăpadă până peste cap. O fi de la vârstă. Plus că pe tot news feed-ul vezi că ninge atunci când se întâmplă. Zăpada strânge like-uri și inimioare cam tot timpul. Hell, și eu am postat 3 poze cu zăpadă pe Instagram și una pe Facebook.


3. Pisicile sunt geniale. Poate ești genul de om care apreciază câinii, însă eu mi-am reconfirmat dragostea pentru pisici chiar în dimineața asta, când, așteptând în stația de autobuz, un pisoi a venit singur-singurel să se gudure pe lângă mine. L-am mângâiat, a tors, am plecat. Eu fericit, pisoiul fericit.

4. Să fii mafiot înseamnă să vinzi o poză cu un cartof pentru 1 milion de euro. Dacă reacția ta este ”pleacă, bă...”, aruncă o privire aici


5. Chestiile tâmpite prind. ”Cristi, bă Cristi”. Asta am auzit în ultimele 2-3 zile pe oriunde mergeam. Anyway, cea mai funny chestie mi s-a părut cea în care oamenii de la un cămin studențesc l-au strigat pe Cristi minute bune. Ți-am lăsat aici unul din clipuri.



6. Serialul Mad Men e chiar tare. Sunt în primul sezon, însă după 10 episoade mă declar fan și ți-l recomand dacă ești în căutarea unui serial bun. Cu toate astea, s-ar putea să nu-ți placă. 


7. Nu mă pot hotărî cum e mai mișto să citești. Ebook sau cartea ”clasică”? Am tot citit în ultima vreme, ba dintr-o parte, ba din alta. Damn this technology!

8. Mi se pare mie sau Sia lansează piese care sună aproximativ la fel? Dacă nu i-ai ascultat noul single denumit Unstoppable, fă-o și zi dacă nu am dreptate.


9. S-ar putea să-ne luăm pești. Eu și mândra mea. Am trecut în weekend printr-un petshop și ne-am holbat vreo 20 de minute la acvarii cu pești până când ne-am interesat cât costă un acvariu și ce anume îți trebuie ca să fii proprietar responsabil de pești. 


10. Și o ultimă concluzie e că anul ăsta TREBUIE să merg la Comic Con. E prin mai, dar m-am hotărât de pe acum. Deci, Comic Con!


Concluzii ar mai fi, dar, la o primă strigare, astea mi-au venit în cap. Iar dacă ești în căutarea unui film pe care să-l vezi astă-seară, am făcut o rubrică pe blog în care găsești câteva cuvinte despre filmele pe care le-am văzut. Ultima postare o poți accesa chiar aici.

Ascultă și: Alex Vargas -More

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu