Follow Me

05.01.2016

Milionari de weekend

Și pentru că încerc să-mi fac un obicei din a recomanda (sau nu) filmele pe care le vizionez, m-am gândit că o postare despre un film românesc, pe care l-am văzut și revăzut de fiecare dată cu aceeași plăcere, dar și puțin despre cine a stat în ”spatele acestuia”, n-ar strica deloc. Acum, nu știu cât de mult îndrăgești tu filmele românești, dar eu am câteva favorite și trebuie să mărturisesc faptul că am văzut ceva, ceva. De la filme un pic mai vechi și până la cele contemporane cu mine, am tot mâncat la popcorn căscând ochii la micul ecran. În acestă postare mă voi rezuma strict la filmul ”Milionari de weekend”, film la care Mihail Arghiropol a avut o contribuție importantă, el fiind scenarist. De asemenea, pe Mihail Arghiropol îl poți găsi și pe Linkedin, iar ca să îi accesezi profilul este suficient să faci click pe numele lui (am pus eu link).


De ce mi-a plăcut filmul ”Milionari de weekend”?

Păi, în primul rând, distribuția mi se pare una foarte bună. Este un prilej excelent să-i vezi pe Mihai Bendeac (cu păr), Tudor Chirilă și Andi Vasluianu în același film, fiecare având un rol pe care îl interpretează foarte... natural. De asemenea, îl poți vedea și pe Mircea Badea pe vremea când încă nu cred că îi reușea celebrul șpagat. Ce să mai, pentru mine filmul este un clasic deja.

Scenariul este unul bine conturat, chiar dacă intuiești ce se întâmplă până la urmă în linii mari. Oricum, filmul este o comedie, așa că suspansul nu e un punct ”must-have”. Sigur, Mihail Argiropol și-a făcut treaba foarte bine, mai ales că pentru el partea asta cu scenografia este mai mult un hobby. Principalele sale ”îndeletniciri” sunt reprezentate de latura publicității, marketing-ului și a advertising-ului. Mai exact, acesta deține agenția de publicitate Media One, agenție care în decembrie, anul trecut, a împlinit nici mai mult, nici mai puțin de 22 de ani de activitate. Din punctul meu de vedere... este de foarte admirat.

Cu alte cuvinte, un film bun, precum este ”Milionari de weekend”, a ieșit bun (din punctul meu de vedere) pentru că a avut în spate oameni competenți care au știut încă de la început ce vor, oameni cu creativitate. De aplaudat, așa cum am spus-o mai sus, este și prestația actorilor, care pe mine m-a făcut să mă simt extrem de confortabil în fața ecranului.

Și până la urma urmei, tu ce-ai face dacă ai fi așa, dintr-o dată, milionar de weekend?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu