Follow Me

23.04.2016

Mergi în Grecia?

  Și chiar dacă-i luna aprilie, ne cam uităm cu ochii în zări cu gândul la vacanță. Se pare că soarele sporește și mai tare sentimentul ăla de ”bă, gata, mi-a ajuns, am nevoie de o vacanță”. Înțelegi ce vreau să spun? În fine... ideea principală a acestei postări se cam învârte în jurul propunerii de a scrie despre o vacanță în Grecia. Acum, e puțin cam dificil să scriu despre chestia asta din moment ce eu n-am călcat vreodată pe pământ elen (am văzut documentare, dacă se pune). Totuși, pe lângă documentare am reușit să strâng câteva idei despre cum este să mergi în Grecia și cam cât de marfă e (din perspectiva altora). Și acum, când vine vorba de planificat o vacanță de genul ăsta, pe buzele tuturor și mintea fiecăruia se zbate un cuvânt cheie, și anume OFERTĂ. Și, dacă ești în căutare, aruncă un ochi și pe oferte Thassos. Insule, soare, experiențe... you know the thrill.



  Așa... ziceam mai devreme că am vorbit cu oameni care și-au făcut vacanța în Grecia. I-am întrebat ce le-a plăcut cel mai tare și ce le-a plăcut cel mai puțin. La final îți zic și dacă m-aș vedea pe mine prăjindu-mă la soare ca un cub de gheață. Long story short sună cam așa: în Grecia e marfă să mergi dacă îți place marea, dacă îți place soarele și dacă îți place să te bălăcești în apă limpede., dacă îți place să ai nisip în încălțări și dacă vrei neapărat să porți chestii de in. Sau dacă ești pasionat de Grecia antică și vrei să vezi pe unde își făceau de cap zeii și așa mai departe. E long story short, repet, deci s-ar putea să-mi fi scăpat câteva idei.

  Pe mândra mea o tentează tare o vacanță în Grecia și cred ți-am zis într-o postare mai veche că pichetăm cu acestă idee. Cu toate astea, pe mine unul, toate cele enumerate mai devreme în povestea lungă spusă scurt mă motivează să aleg o destinație cu ceva mai puține grade în termometru. Mai tai puțin din istorie și adaug un soi de confort și cred că ies mai bine. Cu toate astea, ție s-ar putea să-ți placă. Sau s-ar putea să-mi placă și mie, iar acum sunt doar o pisică ce nu ajunge la struguri. Ha, ce zici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu