Follow Me

14.05.2016

Era Imperi(os) să-mi iau o brățară nouă (II)

Probabil că nu-ți mai amintești, dar într-una dintre postările precedente ți-am spus că era imperios necesar să-mi iau o brățară nouă... de la Imperi. Și, chiar dacă a durat mai mult decât mă așteptam, brățara a ajuns pe mâna mea dreaptă.


Nu are rost să-ți mai reamintesc faptul că, din punctul meu de vedere, o brățară bine aleasă îți poate aduce acel plus de personalitate. Așa că, fără prea mari bătăi de cap, mă îndrept vertiginos spre partea aceea din postare în care îți spun cât de mult sau cât de puțin îmi place brățara pe care o vezi în poze.
Dar până să ajung la brățara propriu-zisă, nu pot să nu remarc faptul că au fost câteva aspecte care mi-au plăcut foarte mult. În primul rând, brățara vine elegant ”ambalată” într-o cutie simplistă pe care este scris numele Imperi cu un font care îmi e pe plac. În cutie am găsit un săculeț (din piele) în care se găsea brățara. Elegant, simplu și exact așa cum trebuie. Cred că e bună și de oferit la cuiva drag, asta dacă din întâmplare cauți idei de cadouri și ai ajuns să citești postarea asta. Și acum... despre brățară!


După cum vezi în poze, brățara este relativ simplistă, însă are câteva elemente ce o fac să iasă în evidență. Capul de leu este din oțel inoxidabil placat cu aur de 24k, iar biluțele negre sunt pietre semi-prețioase onix. Tare, zic.

Din punct de vedere al rezistenței, ca să zic așa, brățara nu-mi dă senzația că se poate rupe cu una, cu două. Bine... în condiții normale de ”folosire”.

Singurul aspect care mă scoate din minți este cel legat de faptul că nu reușesc să mi-o prind la mână de unul singur. De fiecare dată trebuie să apelez la cineva, dar să spunem că pot supraviețui cu asta.


Și, dacă te întrebi de ce o tot dau jos de la mână, ei bine, cei de la Imperi recomandă ca apa și brățara să nu se prea întâlnească.

Per total, sunt mulțumit de brățara mea cu cap de leu și îți recomand să arunci o privire pe site-ul celor de la Imperi să vezi și alte modele cel puțin la fel de interesante.

Dacă ar fi să dau un calificativ, acela ar fi: merită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu