Follow Me

08.07.2016

Ce mi-am luat din târg cu 60 de lei

Am ajuns la concluzia că cele mai bune ”afaceri” în târgul de vechituri ies atunci când pleci într-acolo fără așteptări. Așa am făcut ultima dată când am fost în târg. Ba, mai mult decât atât, am plecat și fără plasă la mine, iar rucsacul era deja ocupat de o jachetă. Ce să mai... low expectations.

Dar, cum concluziile nu sunt trase așa aiurea în tramvai, ei bine, fix în ziua respectivă mi-au ieșit câteva afaceri bunicele, zic eu. Am cheltuit undeva la 60 de lei și pe cuvânt de târguitor că a meritat.

Ce mi-am luat din târg cu 60 de lei?


⟶ Blugi îmi căutam de mult, iar acum am și găsit. Sunt Crocker și mai sunt și slim fit. Stare impecabilă.
   Procedeu de cumpărare: I-am luat, i-am învârtit, am băgat cotul la talie să văd dacă îmi sunt ok (n-aveam unde să-i probez). Întreb de preț, iar duduia care-i vindea îmi aruncă un 35 de lei. Nu zic nimic, semn că sunt nemulțumit de preț. Duduia vede asta și zice că-mi lasă la 30. Până aici, n-am scos niciun cuvânt. 10 secunde de tăcere, apoi stabilesc contact vizual și spun: ”Îi lăsați la 25 de lei? Stau foarte prost cu banii și trebuie să plătesc și cablul mâine." Nu știu dacă m-a crezut, dar a început să râdă și a fost ok... a acceptat. Deci blugi Crocker cu 25 de lei - adjudecat.

⟶ Apoi am mai găsit și o chestie decorativă foarte tare. O colivie în care stă o lumânare și arată interesant odată ce îi găsești locul. O să o recondiționez puțin, în sensul că o să o vopsesc din nou, tot cu alb (e albă-ish deja). Îi lipsea un șurub, pe care l-am înlocuit cu succes. Prețul cerut și plătit a fost de 15 lei. Până și lumânarea din interior era nefolosită. Între timp am aprins-o și s-a mai scofâlcit.

⟶ Următorul obiect pe care l-am cumpărat a fost o... tigaie. E super calitativă, e perfectă pentru mini clătite și omletă. Nici măcar apa nu se prinde pe ea. E micuță și chiar aveam nevoie de una fix așa cum este. Am plătit 5 lei pe ea. Acasă am dezinfectat-o, fiert-o, spălat-o în mod paranoic de 2 ori și tot așa până când am fost sigur că niciun microb nu a mai rămas și crede-mă... n-a mai rămas.

⟶ Și mândra mea și-a luat câteva chestii pe care le voi parcurge repede, repejor. Una bucată halat de baie cu 8 lei. E roz, așa că e sigură că doar ea o să-l poarte. A urmat apoi, o pereche de papuci de casă (tot roz) pe care a dat 5 lei. Zici că și-a luat uniformă.

⟶ Aproape de plecare am găsit și niște cleme, agrafe, ceva de genul... nu știu cum să le numesc pe care am dat 2 lei. Pot fi extrem de folositoare, mai ales atunci când nu le ai, dacă înțelegi ce vreau să zic scriu.

Și uite așa... am plecat cu plasa durdulie. Toate chestiile pe care le-am luat au meritat fiecare bănuț.

Concluzie de final: Unora le place pescuitul, altora le place să vâneze, mie-mi place să târguiesc.

În curând o să urmeze un articol despre cum ne-am cumpărat (eu și Loredana) mobilier din second-hand-urile de mobilă cu doar câteva sute de lei. Mai mult de 100 de lei, dar mai puțin de 500.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu